Op deze pagina vind je handleidingen voor alle functionaliteiten in Express Me. Elk van de handleidingen heeft een video en transcript om mee te lezen. Op deze manier proberen we als het ware samen alle functionaliteiten uit! We houden deze pagina up-to-date bij elke nieuwe functionaliteit die we toevoegen.
Ik ga je laten zien hoe je het type van een tegel kunt aanpassen - van een woordtegel naar een categorietegel of andersom.
Om dit te doen, zorg er eerst voor dat de bewerkingsmodus aanstaat. Ga hiervoor naar de instellingen en zet de juiste switch om.
Vervolgens kun je op de drie puntjes drukken van de tegel waarvan je het type wilt veranderen. Stel dat je van "hallo" een categorie wilt maken: druk op de drie puntjes, scroll wat naar beneden en zet de switch om van woord naar categorie. In de preview zie je al dat er een pijltje bij komt te staan. Druk rechtsboven op opslaan en de tegel wordt omgezet naar een categorie.
Wil je er weer een woordtegel van maken? Dan ga je opnieuw naar de drie puntjes en zet je de switch terug. Let op: je kunt een categorie alleen omzetten naar een woordtegel wanneer deze geen onderliggende tegels bevat. Heb je wel tegels in de categorie? Verwijder of verplaats deze eerst voordat je de omzetting maakt.
Druk op opslaan en de tegel wordt weer een gewone woordtegel.
Veelgestelde vragen
Is het mogelijk om tegels van de vorige versie over te zetten naar de nieuwe applicatie?
Ja, dit is mogelijk. De meest recente update van de vorige versie bevat een export-functionaliteit waarmee u uw gegevens kunt migreren naar de nieuwe versie. Voor ondersteuning bij dit proces kunt u contact opnemen via info@expressme.nl.
Waarom is de nieuwe applicatie niet langer gratis beschikbaar?
De vorige versie was inderdaad gratis beschikbaar. Echter, door het ontbreken van inkomsten konden wij deze niet adequaat onderhouden, waardoor de applicatie verouderd raakte. Om continue innovatie, nieuwe functionaliteiten en professionele ondersteuning te kunnen garanderen, hebben wij ervoor gekozen de nieuwe versie te financieren via een abonnementsmodel. Deze inkomsten stellen ons in staat de applicatie continu te verbeteren en uitgebreide ondersteuning te bieden aan een breder scala aan gebruikers.
Worden de kosten vergoed door zorgverzekeraars?
Momenteel wordt de applicatie nog niet vergoed door zorgverzekeraars. Wij zijn echter van plan om in de toekomst stappen te ondernemen om vergoeding via zorgverzekeraars mogelijk te maken. Dit staat op onze langetermijnplanning voor de verdere ontwikkeling van de applicatie.
Wat zijn de kosten van de applicatie na afloop van de 90-dagen proefperiode?
Voor actuele prijsinformatie verwijzen wij u naar onze prijspagina.
Kan ik de vorige versie van de applicatie blijven gebruiken?
De vorige versie blijft gratis beschikbaar en functioneel voor bestaande gebruikers. Het is echter belangrijk om te weten dat deze versie geen verdere updates zal ontvangen. Nieuwe gebruikers kunnen de vorige versie niet meer downloaden via de app stores.
Zal het in de toekomst mogelijk zijn om specifieke functionaliteiten toe te voegen aan de applicatie?
Indien u behoefte heeft aan specifieke functionaliteiten, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via info@expressme.nl. Wij zijn actief bezig met de doorontwikkeling van de applicatie en uw feedback helpt ons om onze ontwikkeltijd zo efficiënt mogelijk in te zetten voor functionaliteiten die het beste aansluiten bij uw behoeften.